Hogyan küldhetünk olyan email marketing üzeneteket, amelyek számítanak!
A jelenlegi ügyfelekkel való folyamatos kapcsolat kialakítása és az új ügyfelek megszólítása a sikeres üzletmenet elengedhetetlen része. Az e-mail marketing az egyik újabb és leghatékonyabb módja ennek. Az alábbi cikkben található tippeket és technikákat úgy alakítottuk ki, hogy segítsenek egy olyan e-mail marketingstratégia elindításában, amely ezt megvalósítja.
Az e-mail marketing használata előtt készítsen egy teszt e-mailt, és küldje el egy barátjának vagy családtagjának. A szerettei láthatják, hogyan néz ki az e-mail, és visszajelzést adhatnak Önnek. Így, ha bármilyen változtatásra van szükség, azt még azelőtt megteheti, hogy az e-maileket kiküldené az ügyfeleknek.
Tartsa a tartalmát aktuálisnak és változatosnak; ne csak ugyanazt az öt üzenetet küldje ki ismételten többször. Ha meg akarja tartani az emberek figyelmét, akkor valami frissnek kell lennie, különben a figyelmük máshová fog menni. Ha éjjel-nappal reklámokat akarnának, akkor otthon maradnának, és a hazai bevásárlócsatornákat néznék. Még ha egy részük ezt is teszi, adjon nekik valami mást, amikor megnézik a postaládájukat.
Vizsgálja meg az e-mail listáját, és ossza be közönségét különböző szegmensekbe a rendelkezésére álló profilalkotási adatok alapján. Ez lehetővé teszi, hogy az üzeneteivel stratégiaibb legyen, és hatékonyan növelje a magasabb megnyitási és átkattintási arányok esélyét. Még ha nincs is profilalkotásod, nézz a földrajzi célzásra. A különböző régiók másképp reagálnak a különböző típusú üzenetekre.
Használjon minél kevesebb grafikát az e-mail marketinganyagaiban. A grafikák betöltése hosszú időt vehet igénybe, ami egyes felhasználókat eltántoríthat az e-mail megtekintésétől. Ezenkívül az e-mail programok nagyobb valószínűséggel küldik az e-maileket a levélszemét mappába, ha túl sok grafikát használ.
Ha azt szeretné, hogy e-mail marketingüzenetei az interneten keresztül eljussanak az emberek postaládájába, gondolja át, honnan küldi azokat. Az ismert és stabil IP-címekről történő gyakori küldés a legjobb. Az új IP-címekről érkező hirtelen megugrások gyanút kelthetnek, és akár blokkolásokat és feketelistákat is eredményezhetnek az internetszolgáltatóknál.
Minél több választási lehetőséget biztosít előfizetőinek, annál nagyobb hatással lesz az e-mail marketingje a nyereségére. Az ügyfeleknek meg kell tudniuk választani, hogy milyen gyakorisággal kapjanak üzeneteket, és milyen személyes adatokat kívánnak felfedni a vállalkozás számára. Minél több választási lehetőségük van az ügyfeleknek, annál inkább egyenrangúnak és kölcsönösen előnyösnek fogják látni az üzleti kapcsolatot.
Nincs mentség arra, hogy ne kérjen engedélyt, mielőtt e-maileket küld az ügyfeleknek. Ha ezt nem teszi meg, az ügyfelei és azok, akikkel e-mailt váltanak, elveszítik a bizalmat Ön iránt, és ezzel rossz hírét keltik az üzletének. Ráadásul egy internetszolgáltató feketelistára is kerülhet, ami katasztrofális lehet a vállalkozására nézve.
Az e-mailekre való gyors válaszadás legyen a legfőbb prioritása. Ha egy potenciális ügyfél e-mailben keresi meg Önt, mindent meg kell tennie azért, hogy egy napon belül válaszoljon neki. Ha tovább várakozik, az az ügyfél kárára lehet, és a válasz elmaradását másoknak is megemlítheti.
Mindenki tudja, hogy az e-mail szűrők egyre szigorúbbak. Az e-mailekben szereplő grafikákat és egyéb dolgokat blokkolják, így az olvasó esetleg nem is látja, hogy mit akar mondani. Ezért egy jó tanács, hogy használjon egyszerű szöveget egy hiperhivatkozással a webhelyére.
Nagyon igaz, hogy az ügyfeleivel való kapcsolata létfontosságú része a sikeres vállalkozásnak. Minden vállalkozásnak szüksége van arra, hogy a jelenlegi ügyfelekkel kapcsolatba léphessen, és hogy elérhesse azokat a potenciális ügyfeleket, akik érdeklődnek a terméke iránt. A fenti cikkben található információk és tippek segíthetnek ebben.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.