Növeli a láthatóságot a spektrométer cikk marketing, itt vannak az irányelvek!
Sok online marketingesnek egyedülálló képessége van arra, hogy alkalmazkodjon a környezetéhez, és bármilyen kampányt átalakítson, hogy bármilyen piacra illeszkedjen. Vajon ez azt jelenti, hogy tehetségesek, vagy csak azt, hogy tudnak valamit, amit ön nem? Olvassa el ezt az információt a spektrométer cikkmarketingről, és gyorsan rájön, hogy ez utóbbiról van szó.
Végezzen egy kis kutatást, hogy megtudja, milyen hirdetési fajták szólítanák meg leginkább az olvasóközönségét. Tegyen közzé új cikkeket gyakran. Egy kis időt és kutatást igényel, hogy kiderítse, mi működik és mi nem, de teljesen megéri.
Ha több cikket ír egy témában, győződjön meg róla, hogy kereszthivatkozásokat tesz rájuk! Az olvasók nem csak az egyik cikket fogják elolvasni, de jó eséllyel megnézik a többit is, amit a témában írt, ha éppen előttük vannak. Ezáltal megnő az egy személyből származó hirdetési bevétele.
Fontolja meg, hogy cikkeit blog formátumban futtassa, és ne minden cikkben dobjon be egy terméket. Az emberek elolvassák a minőségi cikkeket, de megunják az állandó marketinget. Ha minden negyedik vagy ötödik cikkben elhelyezi a cselekvésre való felhívást, az több konverziót eredményezhet, mintha minden bejegyzésben a marketinget nyomja.
Ügyeljen arra, hogy ne használjon túl bonyolult vagy hivatalos nyelvezetet a cikkeiben, különben fennáll a veszélye, hogy elüldözi az olvasóit Használjon egyszerű, hétköznapi nyelvet, amely világos és könnyen érthető. A lehető legszélesebb közönséget akarja megszólítani, ne harsánykodjon.
Sok cikkforgalmazó megpróbál igazán csicsásan fogalmazni a prózájában. Sokkal inkább úgy írnak, mint egy költő, mint valaki, aki forgalmat próbál generálni, és a végeredmény egy csekély olvasóközönség, amely nem igazán tudja átadni, amit az író közvetíteni próbál. Legyen nagyon közvetlen a stílusa, amikor megpróbálja az embereket az oldalára vagy valaki más termékére irányítani.
Sok cikk, amit ír, nem lesz hatékony, de ez nem jelenti azt, hogy törölnie kell őket.Amíg büszke rájuk, és jó nyelvtant és jó információkat tartalmaznak, addig hagyja .Lehet, hogy egy nap még felhasználhatja őket valamire.
A cikkmarketing kulcsa az, hogy olyan cikket készítsen, amelyet valaki el akar olvasni. Sajnos vannak olyan témák, amelyek annyira unalmasak, hogy szinte senki sem akar majd róluk olvasni, függetlenül attól, hogy milyen jó cikket készítünk. Az izgalmas témákhoz való ragaszkodás sokkal könnyebbé teszi a munkát.
Ha PLR-cikkeket fog használni a spektrométeres cikkmarketinghez, akkor fontolja meg a cikkek lehető legnagyobb mértékű átírását. Az egyik ok, amiért ezt meg kell tennie, az az, hogy a cikk könyvtárak nem engedélyezik a duplikált példányok listázását. A PLR újraírása növeli a cikkek értékét, mivel azokat hozzá lehet adni a cikk könyvtárakhoz. Legalább a felhasznált PLR-anyagok 70 százalékát újra kell írnia.
Ha már korábban is küldött e-mail hírleveleket az ügyfélkörének, ezek a hírlevelek segíthetik a cikkmarketing-tevékenységét. Használja a hírleveleket új cikkek alapjául, amelyeket a weboldalán közzétehet, vagy könyvtárakba beküldhet. Próbálja meg átírni az anyagát, ahelyett, hogy változatlan formában használná; el akarja kerülni annak lehetőségét, hogy egy potenciális ügyfél duplikált tartalomba ütközzön.
Most már láthatja, hogy ezek a marketingesek valójában egyáltalán nem "tehetségesek", és nem is szerencsések. Ők csak hajlandóak megtanulni az ebben a cikkben tárgyalt típusú tippeket, és hajlandóak munkát is fektetni abba, hogy ezeket a tippeket megfelelően alkalmazzák, hogy pénzkeresővé váljanak. Ha ön is képes erre, akkor te is profitálhat a webes vállalkozásával.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.