Laptop cikkírás tanácsok, mindenkinek
Sokan mondják, hogy a toll erősebb, mint a kard, és mint minden sikeres cikkmarketinges tanúsíthatja, a billentyűzet erősebb mindkettőnél. Ha szeretne megismerni különböző tippeket és taktikákat, amelyeket a cikkmarketing kampányában használhat, akkor itt van néhány információ, amit el kell olvasnia.
Amikor cikket írás, ne használja túl a kulcsszavakat. Jól építse be őket a cikkébe. Ügyeljen arra, hogy megjelenjenek a címben, az első bekezdésben és a záró bekezdésben. Ne használja őket a cikk törzsében, mert az ismétlődik.
Adjon lehetőséget az olvasóknak, hogy megoszthassák a tartalmat. Ha valakinek tetszik a tartalma, és meg akarja osztani, akkor ezt mindenképpen engedélyeznie kell. Minél több egyéni tartalommegosztása van, annál jobban megjelenik webhelye a keresőmotorok számára. A megosztás növelheti az olvasottságot is, mivel olyanok is láthatják a tartalmait, akik esetleg nem keresnének önre, de így igen.
A cikkmarketing jó módja annak, hogy webhelyét észrevegyék. Az interneten a hasznos tartalmak keresése miatt azok a webhelyek, amelyek semmit sem kínálnak a látogatóknak, gyorsan elbuknak. Írjon jó cikkeket, hogy növelje láthatóságát a keresőmotorok találati oldalain. Minél jobb az oldal, annál magasabb lesz a rangsorolás.
A cikkmarketing megkezdéséhez írjon egy eredeti cikket a webhelye számára, ügyelve arra, hogy az elsődleges kulcsszavakra optimalizált és 400-500 szó hosszú legyen. Azt szeretné, ha ez egy jó minőségű, jól megírt cikk lenne, mivel ez lesz az alapja a további cikkeknek. Küldje el a cikket az összes fontosabb csatornára. Miután a cikk megjelent a weboldalán, pingelje meg a weboldalának RSS-csatornáját.
Miután megírta a cikkét, fontos, hogy figyelmét a cikke népszerűsítésére összpontosítsa, különben hiába végezte el a kemény munkát. Cikkét népszerűsítheti a Twitteren, vagy megoszthatja a cikk linkjét a Facebookon. Emellett kérje meg barátait, hogy mondják el ismerőseinek.
Amikor a cikkmarketing segítségével próbál sikeres üzletemberré válni, meg kell értenie, hogy a bizalom talán a legfontosabb szó az üzleti életben. Ez vonatkozik a webes üzletre vagy az élő üzletre. Megbízhatónak kell tűnnie a közönsége számára. Tehát mindig dolgozzon azon, hogy megmutassa az olvasóinak, hogy Ön egy megbízható egyén.
A legjobb online írás nagyon nyugodt megközelítést alkalmaz. Gondoljon úgy a cikkmarketingre, mint igazán érdekes és informatív blogbejegyzések írására, nem pedig úgy, mintha technikai wiki cikkeket építene. Tartsa a dolgokat barátságosan, szórakoztatóan és tisztán, ami biztosítja, hogy ne legyen gondja a közönség sikeres megcélzásával. Ha megpróbál túlírni valamit, az emberek nagymértékben elfordulnak.
Próbáljon meg néhány mérhető célt hozzáadni a cikkmarketing általános marketingtervéhez. Ezeknek a terveknek nem csak olyan dolgokat kell tartalmazniuk, mint például azt, hogy egy adott kulcsszó alapján tervez cikkeket írni, hanem pontosan fel kell vázolniuk, hogy hány cikket tervez az adott kulcsszóra. Az olyan mérések, mint a könnyen mérhetőek, és amíg a számok reálisak, teljesen elérhetőek lehetnek.
A cikkmarketing sikeréhez a legjobb az áramvonalas írásmód. Legyenek viszonylag rövidek a cikkei. Az embereknek nincs idejük több oldalnyi tartalmat elolvasni. Legyen tehát rövid, de maradjon lényegre törő. Koncentráljon pontosan arra az információra, amit közvetíteni szeretne, és ne térjen el a tárgytól. Éles, világos munkájával hírnevet szerezhet, amit az olvasók értékelni fognak.
Ezen információk elolvasása után most már láthatja, hogy a cikkmarketinggel foglalkozó tippek hasonlóak a más típusú marketinggel kapcsolatos tippekhez. A legnagyobb különbség az, hogy ezek a tippek jobban összpontosítanak a minőségre és a terjesztésre. Sajátítsa el ezeket a módszereket, és nézze meg, ahogy vállalkozása ugrásszerűen bővül.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.