Cum să-ți monetizezi site-ul web sau blogul cu marketingul articolelor
Fiind una dintre cele mai utilizate tactici în toate afacerile de pe web, marketingul articolului domnește ca rege al tuturor tehnicilor de marketing. Dacă observați, chiar și Google se descurcă mai bine prin text decât fac cu imaginile. Există doar ceva despre conținutul de calitate care ajută într-adevăr o afacere să prospere. Dacă doriți ca afacerea dvs. să prospere prin marketingul articolelor, acordați atenție acestui articol.
Scrie articole care au legătură cu compania ta. Cu cât veți obține mai multă expunere, cu atât aveți mai multe șanse să obțineți un flux mai mare în site-ul dvs. web, deci utilizați scrierea articolelor pentru a descrie produsele și serviciile pe care le oferiți. Acest lucru vă va educa clienții cu privire la specificul companiei dvs., conducând în același timp la mai mult trafic pe site-ul dvs. web.
În fiecare articol pe care îl scrieți, adăugați cel puțin un bit de informații pe care un cititor le-ar putea folosi imediat. Indiferent dacă menționează o ofertă actuală sau îi înveți să rezolve rapid computerul, a avea ceva imediat ajută la rezolvarea dorinței consumatorilor de satisfacție instantanee. Dacă faceți acest lucru pentru fiecare articol, cititorii vor reveni cu siguranță.
Pentru a-ți construi o reputație de vânzător de articole autoritar și de încredere, trebuie să obții articole mai lungi și de cea mai bună calitate, citite de oameni reali. Articolele care vor apărea pe blogul dvs., pe site-ul dvs. web sau pe site-urile de agregare de profil înalt ar trebui să fie create cu grijă suplimentară. Este acceptabil să faceți astfel de articole mai lungi decât de obicei dacă vă dedicați toată atenția perfecționării lor.
Ar trebui să discutați despre subiectul controversat dacă doriți să vă îmbunătățiți conținutul. Oamenii sunt atrași de subiecte controversate și vor dori să-și dea cei doi cenți în legătură cu subiectul. Acest lucru se va adăuga la traficul pe care îl primește site-ul dvs. și va fi excelent pentru marketing. Este un mod rapid și ușor de a vedea rezultatele.
A lua un curs de scriere este o idee minunată pentru a-ți îmbunătăți abilitățile de marketing al articolelor. Gramatica și punctuația adecvate sunt foarte importante. Sigur, fiecare greșește din când în când; este absolut inevitabil. Cu toate acestea, învățarea mai mult despre scriere vă va ajuta în multe moduri și vă va ajuta să produceți conținut mai bun.
Cu cât mai mulți oameni văd articolele pe care le scrieți, cu atât sunt mai mari șansele de succes. Chiar dacă acest lucru este adevărat, nu trebuie să vizați populații mari cu articolele dvs. Este mult mai bine să ai mii de clienți interesați decât milioane care nu sunt. Nu neglijați publicul țintă pe care l-ați ales.
Permiteți altor bloguri să aibă acces la articolele dvs. Există bloggeri care vor publica informații scrise de alții pe site-urile lor web. Dacă le oferiți acces la o parte din conținutul dvs., veți avea o expunere constantă în timp. Acest lucru vă va crește clasamentul în diferite motoare de căutare.
Extindeți-vă succesul cu articolul dvs. postându-l pe site-urile de socializare. Rețelele de socializare pot fi un instrument de succes cu marketingul articolelor, atâta timp cât nu postezi articolul. Social media este foarte convenabil dacă îl folosiți deja ca parte a vieții de zi cu zi, nu trebuie să cheltuiți timp și energie suplimentară, deoarece vizitați deja site-urile pentru uz personal!
Oferirea unei cărți electronice gratuite a articolelor pe care le-ați scris deja este o modalitate excelentă de a vă comercializa abilitățile de scriere a articolelor. Oferiți cartea electronică gratuită pentru a crea mai mult trafic pe site-ul dvs. și încercați să încurajați oamenii să vă lase e-mailul, ceea ce vă va ajuta și la construirea relațiilor pentru viitorul e-mail marketing. Scrierea unei cărți electronice vă va promova în mod eficient expertiza și pe o nișă.
Urmarea sfaturilor pe care tocmai le-ați învățat în articolul de mai sus vă va ajuta afacerea să nu doar să supraviețuiască pe web, ci și să se dezvolte în mijlocul concurenței dure și aprofundate. Dacă poți să te ocupi și să înveți în continuare informații utile de implementat, îți poți învinge concurenții și poți controla piața de nișă respectivă.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.