Marketing az ügyfelek számára e-mailen keresztül.
Az egyik legjobb módja annak, hogy növelje népszerűségét, és hogy az emberek tudjanak Önről és tudjanak az online jelenlétéről, az e-mailen keresztüli marketing. Szeretné, ha lehetősége lenne arra, hogy frissítéseket adjon az embereknek a webhelyéről, és tudassa velük, hogy mi újság azzal, amit csinál, ezért nézze át ezt a cikket, és nézze meg, hogyan teheti ezt meg.
Amikor e-mailen keresztül követi az ügyfeleit, megpróbálhatja valamilyen emlékeztetővel követni. Például egy "látogasson el még ma" gombot adhatna a hirdetéséhez. Ezenkívül az utóirat zárásakor tájékoztathatná ügyfeleit, hogy ne hagyják figyelmen kívül a CTO-t.
Próbálja meg, hogy az ügyfeleinek küldött e-mailt egy olyan értesítéssel követi, amely arra szólítja fel őket, hogy ne halogassák a dolgot. Illesszen a válaszra egy olyan javaslatot, amely azt mondja nekik, hogy most vásároljanak. A befejezésben elmondhatná nekik, hogy várakozással ne hagyják ki ezt a hihetetlen lehetőséget. Ehelyett cselekedjenek most, hogy teljes mértékben élvezhessék az előnyöket.
Amikor e-maileket küld az ügyfeleknek, próbálja meg a termékek vagy szolgáltatások ingyenes garanciájával követni. Az e-mailbe beilleszthetne egy utasítást, amely közli velük, hogy azonnal megkapják ezt a garanciát. A befejező P.S. mondhatná nekik, hogy most cselekedjenek, és ne hagyják ki ezt a hihetetlen lehetőséget, hogy kipróbáljanak valamit, amit talán szeretnek.
Hagyd, hogy olvasóid válasszák ki a tartalom elrendezését. A képekkel, grafikákkal és JavaScriptekkel ellátott üzeneteket valószínűleg megeszik a szoftverek szűrői, és emberi szem soha nem látja őket. Küldje el az egyszerű szöveges vagy gazdag szöveges formátumú üzeneteket, beleértve a weboldalára mutató linket, és a HTML-verzió lehetőségét azok számára, akik ezt szeretnék.
Az e-mail marketing elsődleges célja, hogy az ügyfeleket termékei vagy szolgáltatásai megvásárlására késztesse. Ez azt jelenti, hogy az összes e-mail csak lépések ahhoz, hogy az olvasó Öntől vásároljon. Tegye ezt olyan e-mailek készítésével, amelyek új termékekről nyújtanak tájékoztatást, vagy különleges ajánlatokat és promóciókat kínálnak.
Ügyeljen arra, hogy az e-mailek összhangban legyenek az Ön által végzett márkaépítéssel. Az e-maileknek tartalmazniuk kell a vállalati színeket, logókat és bármi mást, ami egyedileg jellemző a vállalkozására. Az ügyfeleknek képesnek kell lenniük felismerni az Ön e-mailjeit, amikor azok megérkeznek a postaládájukba, hogy ne törlődjenek automatikusan.
Amikor hatékony e-mail marketingkampányt épít, megfelelő regisztrációs űrlapokra van szüksége a vállalati weboldalán. Győződjön meg róla, hogy minden oldalon megtalálhatóak, és arról is, hogy a megfelelő helyen vannak a webhely oldalain. Ez kulcsfontosságú ahhoz, hogy az ügyfelek feliratkozzanak.
Aktív és passzív visszajelzésekkel egyaránt javítsa az e-mail marketingkampányait. Az aktív visszajelzés az a visszajelzés, amelyet közvetlenül az ügyfelei által feltett kérdésekből vagy megjegyzésekből kap. Ha a passzív visszajelzést veszi figyelembe, az mindig meglehetősen finom, és általában még a fogyasztók számára is láthatatlan. Nézze meg azokat a linkeket és képeket, amelyekre a legtöbbet kattintanak.
Ahhoz, hogy olyan érzést keltsen, mintha személyes lenne, időnként próbálja meg összekeverni a formátumát. Ha rendszeresen küld HTML-ben e-maileket, fontolja meg, hogy időnként csak egyszerű szöveges formátumban is küldjön. Ez segíthet az ügyfeleinek, hogy kapcsolatba kerüljenek Önnel és a termékeivel.
Ha marketingcélokból e-mail címeket gyűjt weboldalán keresztül, ügyeljen arra, hogy a feliratkozási űrlap rövid legyen. Általában a regisztrációhoz szükséges adatokat a névre és az e-mail címre korlátozhatja. A nevek hasznosak az e-mailek személyre szabásához. Ha azonban úgy érzi, hogy még a név is túl sok lehet, teljesen rendben van, ha a feliratkozási űrlapot csak egy e-mail címre korlátozza.
Mindenki tudja, hogy az e-mail szűrők egyre szigorúbbak. Az e-mailekben szereplő grafikákat és egyéb dolgokat blokkolják, így az olvasó esetleg nem is látja, hogy mit akarsz mondani. Ezért jó tanács, hogy használjon egyszerű szöveget, a webhelyére mutató hiperhivatkozással.
Kövesse nyomon az ügyfeleit azzal a lehetőséggel, hogy csatlakozhatnak Önhöz. Tegyél egy olyan parancsot az e-mailedbe, amely közli velük, hogy az alábbi linkre kattintva azonnal csatlakozhatnak. A befejező utószóban tájékoztathatná őket, hogy ne késsenek el ezzel a hihetetlen lehetőséggel a cégedhez való csatlakozásra.
Amikor az emberek feliratkoznak az e-mail marketinglistájára, előre tudatni kell velük, hogy mire számíthatnak. Mondja el a feliratkozóknak, milyen gyakran számíthatnak arra, hogy hallanak Önről, és milyen típusú közleményeket fog küldeni nekik. Ha számítanak az Ön által küldött levelek mennyiségére, kisebb valószínűséggel lesznek frusztráltak és iratkoznak le.
Engedélyezze a beszélgetést az e-mail marketing üzenetkampányán keresztül. Tegyen fel kérdéseket a feliratkozóinak, vagy tegyen fel gondolatébresztő kérdéseket. A válaszok hatására olvasói úgy fogják érezni, hogy marketingcélpontok helyett egy kapcsolat részesei. A kapott válaszokból megtudhatja, hol jár el helyesen, és hasznos információkat fedezhet fel a bázisáról.
Használja e-mail marketingkampányát arra, hogy az ügyfeleknek személyes perspektívát nyújtson vállalkozásáról. Meséljen el egy történetet arról, hogyan kezdte el, és miért lelkesedik a vállalkozásáért, miközben egy különleges promóciót vagy ajánlatot ad nekik. Ez bizalmat épít az ügyfeleiben, és hajlamosabbá teszi őket arra, hogy Öntől vásároljanak.
Legyen kilépési stratégiája azokra az ügyfelekre, akik már nem reagálnak a küldeményeire. Ha egy ügyfél már nem érdeklődik az Ön által eladni kívánt termékek iránt, akkor a folyamatos kapcsolatfelvétel irritálja, sőt felbosszantja. Határozzon meg egy bizonyos számú üzenetet vagy időtartamot, amely alatt továbbra is küldeni fogja az üzeneteket, majd ha az ügyfél nem válaszol, törölje őt a levelezőlistáról.
Most, hogy már jobban tudja, mire kell gondolnia, amikor az e-mail marketingről van szó, most már el kell kezdenie ötletelni, hogy miként szeretne elindulni. Használja az ebben a cikkben található ismereteket, valamint a külső forrásokat a sikeres marketinghez, hogy elérje a remélt siker szintjét.
1. https://bit.ly/3KXPPa7
2. https://bit.ly/3qo3SOh
3. https://bit.ly/3ipgeRP
4. https://bit.ly/3tmMZp7
5. https://bit.ly/3JsqMvD
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.